sâmbătă, 21 februarie 2009

Another song,this time romanian, that helped me through the years forgetting the broken hear....

VH-2- Nu-mi mai Pasa...(i don't care...)



I:
De vrei sa stii cum pot trai fara de tine
De vrei sa stii ce rost mai are viata mea
Poti sa-ti raspund ca ma descurc destul de bine
Si am uitat tot ce ieri nu puteam uita.
Te-ai ratacit in lumea visurilor mele
Te-am cautat acolo unde nu erai
Ti-am povestit cate in luna si in stele
Te-am inteles cu mult mai mult decat doreai.

Prerefren:..
Si poate ar fi fost mai bine sa te iert
Poate ar fi fost mai bine sa te cert.

Refren(x2):
Dar nu-mi mai pasa,
Nu-mi mai pasa de tine
Nu-mi mai pasa, nu
Nu-mi mai pasa de noi.

II:
Nu mai traiesc o noapte plina de durere
Nu ma maI mint ca as conta in viata ta
M-am saturat de gustul lacrimilor mele
Si n-am gasit femeia m-a cautat.

Prerefren:..
Refren(x4):..
Dar nu-mi mai pasa...

Niciun comentariu:

Do You Believe in Love?